Lešnik torta sa rozen koricama

Danas je Sv.Petka,svima Vama koji slavite neka Vam je srećna slava domaćini!!!!!

Torta koja se ne peče,koja nije skupa i koju možete da napravite za sat vremena.

Sastojci:
1 pakovanje korica za rozen tortu
1 liter mleka
250 g šećera
1 kesica vanilinog šećera
130 g griza
200 g pečenih mlevenih lešnika
250 g putera

Priprema:

U šerpu staviti mleko, vanilin šećer ( ja koristim vanilla paste ) i šećer ( ko voli slađe može i 300 g ) i pustiti da provri.

Kad mleko provri polako dodavati griz i stalno mešajući da nemate grudvice, kuvati dok se ne zgusne.

Skuvani griz skloniti sa šporeta i ostaviti da se ohladi,povremeno mešajući.

U ohlađeni griz dodati omekšali puter i mlevene lešnike ( koje ste prethodno propekli i očistili od ljuskica ) i sve zajedno umutiti mikserom u finu glatku smesu.

Ja sam ceo fil podelila u deset malih posudica i svaka je imala 155g fila u njoj.

Svaku koru sam premazala sa filom i svaku sledeću koru kad sam stavljala preko fila, lagano sam je pritisla da se kora i fil zalepe.

Zadnju koru takođe premazati sa filom, posuti sa seckanim ili mlevenim lešnicima i ostaviti preko noći u frižider.

Iseći na šnite ili kocke i poslužiti.

Recept je iz magazina „Pošalji Recept“ i autor recepta je Nataša Struhar iz Bačkog Petrovca

Moje korice su bile 10% gratis i lično mislim da sam mogla sa ovim većim koricama da napravim smesu i po za fil.

Prijatno!!!

2 thoughts on “Lešnik torta sa rozen koricama

  1. dugo pratim Coolinarika i od tamo sam vas primetila a i na SCafe-u, ne volim da se nigde registrujem ali jako volim da vidim uredne i elegantne slike i recepte a Vasi to zbilja jesu. Mislim da sam negde videla da trazite u Torontu kore za rozen tortu, ima ih ja ih kupujem u jednom madjrsko-rumnskom store, nalazi se na Norfinch-Steels, tako sam pozelila da vam to kazem kad sam videla da ste „desprate“ za njima i evo nadam se da cete ovo procitati. Puno srece

    • Draga moja nebitno,od srca ti hvala na ovoj informaciji…kad mi zatrebaju pogledaću i tamo, mada živim u Pickeringu. Našla sam ih u našoj prodavnici Merkator na Victoria Park i Sheppard Ave.
      Topli pozdrav ti šaljem i još jednom, veliko hvala

Ostavite odgovor

