Medene toblerone

Moj kalup za toblerone je bio prevelik za ovu kolučinu čokolade, ja sam rešila da ih napravim u obliku pralinica. Još jedan sitan kolač koji se ne peče i idealan je za veća slavlja.

Sastojci:

250 g    čokolade za kuvanje
80 g    meda
75 g    badema

Priprema:

Čokoladu otopiti na pari, pa dodati med u otopljenu čokoladu. Dobro promešati.

Bademe, koje ste prethodno krupnije naseckali, umešajte u ovu prethodnu smesu.

Kalup za toblerone obložiti providnom folijom, sipati smesu u kalup, poravnati i ostaviti da se dobro ohladi. Ja sam koristila silikonsku modlicu, nekako su mi bile lepše da serviram na tacni sa sitnim kolačima, vi radite kako vi volite.

Ohlađene toblerone seći i poslužiti.

Prijatno!!!!

Ostavite odgovor

