Punjene puslice

Belanaca uvek imamo previše,evo još jednog načina kako da ih iskoristite.

Sastojci:

120 g prah šećera
3 belanca
1 kašika sirćeta
1 puna kašika gustina
1 kšičica ekstrata vanile ili vanilla paste
18 velikih suzica čokolade sa bademima

Priprema:

Umutiti belanca da se stvori meki šne i po malo dodavati prah šećer,stalno muteći.( ako koristite kristal šećer mutiti dok se šećer ne otopi a šne postane gust,ja sam koristila prah šećer jer sam zaboravila da kupim caster, sitni šećer )

Dodati kašiku sirćeta,tečnu vanilu i gustin i sve još jednom umutiti u gustu smesu.

Postaviti papirom za pečenje pleh u kome ćete sušiti puslice. Staviti suzice ( ako ih nemate koristite parče čokolade sa bademom).

Kuvarski špric napuniti sa smesom od belanaca i svuda okolo čokolade staviti šne, kao kad pravite puslice i tako dok imate materijala. Ja sam imala za dvadeset osrednjih puslica.

Rernu uključiti na 120*C i sušiti puslice sat vremena.Isključiti rernu i ostaviti ih da se u rerni ohlade.( Ako je vaša rerna jača stavite manju temperaturu )

Čuvati ih u hermetičko zatvorenoj kutiji na hladnom.

Prijatno!!!!

2 thoughts on “Punjene puslice

Ostavite odgovor

