Sutlijaš

Moja deca i suprug obožavaju ovu poslasticu, koja se brzo napravi. Ja je volim kad je dobro rashlađena.

Sutlijaš

Sastojci:

1 l punomasnog mleka

170 g kočanskog pirinča

75 g šećera

1 mahuna vanile

1/2 kašičice cimeta

Priprema:

U osrednju šerpicu staviti mleko, šećer ( mi ne volimo puno slatko,po ukusu se može staviti i više šećera ili meda, kao zaslađivač ) i mahunu vanile, koju ste rasekli i tupim delom noža,ostrugali semenke i pustiti da provri.

Pirinač ( ja koristim kočanski pirinač a možete koristiti bilo koji pirinač okruglog zrna ) staviti u cediljku i isprati ga.

U provrelo mleko sipati pirinač, ( ako volite suvo grožđe, možete staviti i šaku suvog grožđa) smanjiti temperaturu i kuvati,povremeno promešati da vam se pirinač i mleko na zalepe za dno šerpe.( možete izvaditi mahunu vanile sada ili tek na kraju kad vam se pirinač skuva )

Kad vam se pirinač skuvao i upio mleko, ko voli ređi sutlijaš može dodati još mleka, ja obično ne dodajem jer volim da mi je gusto, isipati u zdelice iz kojih ćete poslužiti i ostaviti da se ohladi.( moji jedu dok je još topao a ja ga volim kad je dobro raslađen ) posuti cimetom i poslužiti.

Ko voli može poslužiti sa umućenom slatkom pavlakom i voćem sa strane.

Sutlijaš

Prijatno!!!!!

Ostavite odgovor

