Maslinovo ulje sa ukusom belog luka i ruzmarina

AJME,KOLIKO NAS JE

Sasvim slučajno videh igricu, „Ajme,koliko nas je“ na FB,post od Dragane sa bloga „Moje grne“ za koji sam i ranije čula a neke sam Gagine recepte videla i u „Dobroj Hrani“,za prošli mesec, kada vam je namirnica bila praziluk.Šteta moja, što to nisam videla ranije,jer praziluk je redovan gost u našoj kuhinji.
Vidim da u ovom mesecu je glavna namirnica RUZMARIN, još jedan često viđen začin u našoj kuhinji…odlučih da vam se pridružim u ovoj igrici…ako mislite, da nešto ne radim kako bi trebalo, molim vas, slobodno me ispravite, jer ja sam nova blogerka i ne znam baš sva pravila i kako to sve radi na blogovima, a želim da naučim.
Pa da počenemo našu igru… za početak ću staviti ovaj recept.

maslinovo-ulje-sa-ukusom-belog-luka-i-ruzmarina-8e98a3817d80afbac8d243c7a80ca41c_view_l

Sastojci:

500 ml ekstra devičanskog i hladno ceđenog maslinovog ulja
4 – 5 čena belog luka
2 – 3 grančice ruzmarina

Priprema:

U dublji tiganj, ili šerpicu, staviti maslinovo ulje i zagrevati postepeno i u vruće ulje dodati krupnije isečen beli luk i grančice ruzmarina, koji ste prethodno oprali i dobro osušili, da vam ulje ne bi prskalo kad dodate grančice. „Pržiti“ dok beli luk ne porumeni.

Skloniti sa ringle i ostaviti da se ohladi.

Ohlađeno ulje procediti, sipati u flašu i koristiti po potrebi za razne salate,marinade, pečenje ili dinstanje mesa a mi vrlo često znamo da sipamo ovo ulje na tanjirić, dodamo malo sveže narendanog parmezana, malo ljute tucane paprike i umačemo hleb i jedemo uz neko piće sa ostalim mezom.

Ovako napravljeno ulje morate čuvati na hladnom mestu i može trajati od 2 do 3 nedelje.

Prijatno!!!!

Posted in dip

2 thoughts on “Maslinovo ulje sa ukusom belog luka i ruzmarina

    • Draga Mikice, ovo je moj drugi blog,prvo mi je snaha prijavila ovaj blog. ( na wordpress ).. kasnije sam ja otkrila da postoji bloger i otvorila sama blog na bloggeru…čekam da prođe godinu dana ( jer sam platila nešto ovde pa čekam da mi istekne godina, pa ću ovaj blog zatvoriti, jer nemam potrebe da imam dva ista bloga) Molim te, prebaci se na ovaj blog http://pomoravka1.blogspot.ca/ tamo ćeš videti da sam navela podatke za igricu.
      Topli pozdrav

Ostavite odgovor

