OBAVEŠTENJE ZA SVE VAS KOJI PRATITE MOJ BLOG

Igrom slučaja imam dva, potpuno ista bloga i malo mi je to previše da pišem na oba bloga,rešila sam da zadržim samo jedan „Coking with Zokie„,molim sve vas, koji pratite ovaj,blog da se prebacite na postojeći blog, na adresi ;

http://pomoravka1.blogspot.ca/

Bilo mi je divno druženje sa vama na ovom blogu, nadam se da ćemo nastaviti druženje i na Blogeru.

Najveći razlog zatvaranje ovog bloga je, nema Google prevod, dok na Blogeru to postoji.

Od srca Vam svima hvala i vidimo se na Cooking with Zokie

2 thoughts on “OBAVEŠTENJE ZA SVE VAS KOJI PRATITE MOJ BLOG

  1. Postovana Gospodjo,
    Urednik sam i valsnik magazina HRANA KAO LEK (www.hranakaolek.rs ) koji u Beogardu izdajem evo već sedam godina(za naše prilike supeh) ,ali za to vreme jos nisam sreo tako dobre recepte.Molim vas,da li postoji mogućnost da objavljujem recepter sa vešg bloga u mom izdanju i na mome sajtu.Znam da Vama reklama ne znači mnogo,ali verujte ćitaoc9ma ovog magazina bi značilo da im ponudimo bar neke od mnogih sjajnih.Svaka vam čast.
    Očekujem da mise javite da već za brohj koji izlazi 10.juna mogu kroistiti bar nesto od ponudjenog.
    Svako dobro,
    Misa Antonić,

Ostavite odgovor

